sobota, 26 grudnia 2015

O czym będzie ten blog?

Każdego dnia zmagamy się z różnymi zdarzeniami, jedne nas cieszą a inne dręczą. Czasem potrzebujemy osób, które nas wysłuchają, chcemy usłyszeć ich historię, chcemy im pomóc, i chcemy aby ktoś pomógł również nam. Często w swoim życiu nie wiedziałam co mam robić, kim być, jak się zachować.

Dorastamy, niezależnie od tego ile mamy lat, 15, czy 30. W dalszym ciągu dorastamy. Codziennie spotykają nas nowe pytania, nowe cele, i nie wiemy co zrobić. Czy tak naprawdę kiedyś dorośniemy? Wydaje mi się, że dla naszych rodziców, zawsze będziemy dziećmi mimo wieku. Dorosły to nie ktoś kto skończył 18 lat. To osoba która, potrafi podjąć poważne decyzje, osoba która jest w stanie się utrzymać, która pracuje, która da sobie w życiu radę, bez pomocy rodziców i ich pieniędzy.

Jestem na etapie usamodzielniania się, rozpoczęłam prace, do roku chciałabym wynająć mieszkanie. Wiem, że to nie będzie takie łatwe, no ale jakiś cel trzeba sobie postawić. Chcę zacząć żyć jak dorosły człowiek, chce pokazać, że dam sobie radę.

Może, wrócę do tytułu postu. O czym więc będzie blog? O życiu, o takim prawdziwym życiu, które według mnie jest ciężkie, ale chęcią i siłą sprawimy że będzie piękne, niestety ale nie ma nic za darmo. Od zawsze, chciałam mieć swoją rodzinę, i co najmniej dwójkę dzieci, z tego względu że jestem jedynaczką. Kolejnym tematem, który będę poruszała są cele, jakie są moje? Dowiecie się z czasem. :)

Kim jestem? Jestem zwykłą kobietą, mam 23 lata, faceta którego kocham nad życie, i cele które chce spełnić. Nie prowadzę zwariowanego trybu życia, ponieważ nie mam na to czasu.

1 komentarz:

  1. I bardzo dobry pomysł na prowadzenie bloga . Zapraszam do mnie
    darkhouseic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń