środa, 30 grudnia 2015

moje ulubione śniadanie :)

Jak każdy wie jutro mamy sylwester, więc ćwiczyć nie będę, ponieważ ćwiczenia wykonuje wieczorem, a od rana szał zakupów, i pieczenia ciast! W związku z czym trzeba uważać co będziemy jutro jeść :)

Mija kolejny dzień mojego postanowienia, dzień zaczęłam od pysznej owsianki na mleku, którą uwielbiam. Do owsianki dodaje nasiona Chia firmy "Sante", zapłaciłam za nie około 15zł, a wystarczają na długi okres czasu. Dodaję również owoce np. truskawki, banan i borówki. 



Tak przygotowany posiłek dostarcza dla mnie odpowiednią ilość energii na dobry początek dnia, a przy tym ma w sobie mało kalorii.

Swoją owsiankę robię z:
- około 25g płatków owsianych
- mała łyżeczka nasion Chia
- 100ml mleka
- 1 banan
Taka owsianka zawiera około 300kcal, i dla mnie jest idealnym posiłkiem na początek dnia.

Przy dodawaniu nasion Chia, trzeba zwrócić uwagę na porcję, ponieważ zbyt duża ilość nasion dodana do niewielkiego posiłku zmienia jego smak. Metodą prób i błędów, dostosujesz ilość nasion w swoim posiłku :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz