piątek, 1 stycznia 2016

nowy rok!

Rok 2015 wspominam bardzo dobrze, wiele rzeczy się zmieniło. Po ciężkich 3 latach nauki, skończyłam studia, napisałam pracę licencjacką własnymi siłami, a później ją obroniłam. Zdobyłam pracę w swoim zawodzie, bardzo dużo nauczyłam się  w tym kierunku, i mimo skończenia studiów dalej uczę się. Chciałabym zrobić dodatkowe kursy, i rozpocząć studia magisterskie. W minionym roku ich nie rozpoczęłam, ponieważ chciałam zdobyć doświadczenie, i bałam się że nie pogodzę dwóch rzeczy. Czy rozpocznę te studia w tym roku? Nie mam pojęcia, ponieważ na ten rok moim celem jest mieszkanie, na które odkładam z moim facetem. A studia zaoczne kosztują, i nie wiem czy będzie mnie stać na studia, mieszkanie, i codzienne potrzeby.


Sylwestra w tym roku spędziłam w domu z facetem, rodzicami i znajomymi. Nie obyło się bez podjadania wspaniałych potraw, ciast, i różnych mało zdrowych rzeczy. Uznałam, że jeszcze tylko raz zjem to na co mam ochotę i wracam do diety oraz ćwiczeń. Przecież w jeden dzień nie przytyjemy 20 kilogramów! :)



Nowy rok, czyli rok pełen nowych decyzji, celów, postanowień. Więc jakie są wasze noworoczne postanowienia? :) Moje 2 największe i najważniejsze postanowienia i marzenia już znacie, są to: mieszkanie oraz wysportowana figura. Jest oczywiście kilka mniejszych marzeń, ale o tym napisze w niedalekiej przyszłości.

Chciałam wam życzyć szczęśliwego nowego roku, i żeby wasze postanowienia oraz marzenia się spełniły :) Najważniejsze, żebyście byli szczęśliwi, uśmiechnięci i spędzali czas z ważnymi dla was osobami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz